Olen miettinyt miten saisin itseni samaan valokuvaan useampaan kertaan. Vaikka seisomaan ja sitten siihen viereen istumaan . Olen nähnyt muutaman kuvan Facebookissa mutta en tajua miten ne valokuvat on otettu?
Samaan kuvaan monena
3
142
Vastaukset
- Kaapo4v
Koosta kuva vaihka Gimpillä :D
- rdtrydrty
Jos tarkoitat digikuvia niin ottaa kuvat ja yhdistää ne kuvankäsittelyohjelmassa. Jos taas paperikuvista on kysymys niin leikkelee saksilla ja liimaa Erikeepperillä päällekkäin?
Kamera jalustalle ja otat sitten itsestäsi kuvan haluttua taustaa vasten kun olet jossain valitsemassasi paikassa mikä näkyy kuvassa siinä kameran etsimessä
Sitten menet toiseen paikkaan pysytellen kuitenkin kuvassa kameran etsimellä ja otat taas kuvan
Sen jälkeen vaikka kolmanteenkin paikkaan näkyen edelleen kameran etsimessä ja otat vieläkin kuvan
Siis kameraa ei saa liikutella yhtään noiden kuvien ottamisen aikana eikä välillä. Valaistusta ei saa muutella eikä itse aiheuttaa kovin paljoa varjojen muuttumista eri kuviin
Tuossa joskus tein tuosta videon https://www.youtube.com/watch?v=MvaxUwJVLW4
Virheitä voi tietysti koittaa korjailla kuvankäsittely ohjelmilla valmiista kuvasta
Tuo tehty PhotoFiltre kuvankäsittely ohjelmalla (ilmainen)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501683Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 351237
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891134Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591017- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20881Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71874- 82841